2019-cu ildən etibarən xidməti müqavilə ilə işləyənlərin vergi və DSMF ödənişləri artacaq.
Real.TV-nin məlumatına görə, bu "Sosial sığorta haqqında" qanuna və Vergi Məcəlləsinə ediləcək dəyişikliklərə əsasən olacaq.
"Sosial sığorta haqqında" qanuna nəzərdə tutulan dəyişikliyə əsasən, gələn ildən etibarən mülki hüquqi xarakterli müqavilələrlə (yəni xidməti müqavilə ilə) işləyənlər üzrə ödəmə gəlirin həcmindən asılı olacaq.
Bu şəxslər mənbəyindən tutulmaqla gəlirlərinin 25%-ə qədəri DSMF-ə ödəniş etməli olacaqlar. Yəni 1 yanvar 2019-cu ildən etibarən xidməti müqavilə ilə ayda 600 AZN ödəniş alan şəxsin DSMF ödənişi 150 AZN təşkil edəcək.
Artım vergi ödənişində də müşahidə ediləcək. Vergi Məcəlləsinə edilən və yanvarın 1-dən qüvvəyə minəcək dəyişikliklərə görə, 600 AZN ödəniş alan şəxsin qazancının 75%-i (yəni 450 manatı) güzəşt sayılmaqla qalan 25%-i (yəni 150 manatı) 20%-lə vergiyə cəlb ediləcək. Nəticədə həmin şəxs 30 manat vergi ödəyək.
TƏBİB sədri ilə işləmək istəmədiyinə görə istefa verdi
Deputat: ““Manatlıq” taksilərlə bağlı qərarların nəticələri yenidən qiymətləndirilməlidir”
Qurtuluşdan Zəfərə uzanan şərəfli yol
Generalın göz yaşlarında bir Vətən vardı…
Daşkəsənin Vətən müharibəsindəki SINAĞI - Əhəd Abıyevdən AÇIQLAMA
HAVA NƏQLİYYATINDA BAŞ GÖMRÜK İDARƏSİNDƏ 27 SENTYABR – ANIM GÜNÜNƏ HƏSR OLUNMUŞ TƏDBİR KEÇİRİLİB
Masallıda 7 şəhid məzun yetişdirən məktəb: “Təmir”dəki çatlar və cavabsız suallar
“Nemi Manor” İncəsənət Mərkəzinin təntənəli açılışı keçirilib
Uğur qazanan gənclər gələcəyə addımlayır - FOTOLAR
Ramiz Mehdiyev işində sensasion adlar -ÖZƏL